Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/97379

How to avoid gender bias in classroom interaction? A cooperative learning experience
Andradas Núñez, Laura
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Pallarés Monge, Oriol
This project aims to analyse the kind of questions the teacher asks students in order to encourage them to participate in her classes. Consequently, the researcher has read relevant literature and has analysed a short excerpt of a video recorded during her first practicum. She has also analysed a number of activities carried out during her second practicum in order to find out if she had improved her questioning skills in the classroom
Aquest treball pretén analitzar el tipus de preguntes que la professora fa als estudiants perquè participin a les seves classes. Per a dur a terme aquesta anàlisi, s'ha llegit literatura rellevant, s'ha analitzat una breu transcripció d'un vídeo gravat durant el primer pràcticum de la professora i s'han analitzat algunes activitats del segon pràcticum per veure si la professora ha millorat en la formulació de les preguntes
2010
373 - Ensenyament primari i secundari
Interacció educativa
Aprenentatge en equip en educació
Sexisme en l'educació
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
MFP andradas.pdf 1.648 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem