Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/97375

The learning process as a cooperative task among teachers and students
Hernández Ramos, Elena
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Escobar Urmeneta, Cristina
This research project gathers several ideas and guidelines on professional improvement as a teacher. This study includes two empirical studies. The first one focuses mainly on the teacher's figure. It is meant to be a study of the several resources that the teacher uses in order to construct the student's knowledge in an English classroom context. The second empirical study focuses on the students. It is a study on how students learn cooperatively by analyzing their oral productions when working in small groups
Aquest projecte de recerca recull diverses idees i guies sobre el desenvolupament professional del professor. Aquest treball recull dos estudis empírics. El primer està focalitzat en la figura del professor. Aquest pretén ser un estudi sobre els diferents recursos que el professor utilitza per tal de construir el coneixement incorporant els estudiants en el context de l'aula d'anglès. Per altra banda, el segon estudi empíric se centra en els estudiants. Es tracta d'un estudi sobre com els estudiants aprenen cooperativament mitjançant l'anàlisi de les seves produccions orals quan treballen en petits grups
2010
373 - Ensenyament primari i secundari
Anglès -- Ensenyament
Aprenentatge en equip en educació
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
MFP Herna.pdf 2.203 MB PDF

Mostra el registre complet del document