Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/97372

Cooperative learning: learning to cooperate, cooperating to learn
Rey Vitó, Laura del
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Bernaus, Mercè
This research project is an attempt to give arguments in favour of using cooperative learning activities in FL classrooms as an effective approach to learning. The arguments offered are presented from two different perspectives: the first one is based on the empirical study of three students working together to achieve a common goal. The second one is a compilation of the trainee teacher's experiences during her practicum periods in a high school regarding group work. This part is illustrated by some examples that emphasize that cooperative learning can facilitate learning, promote socialisation and increase students' self-esteem
Aquest treball de recerca intenta donar arguments a favor de l'ús d'activitats d'aprenentatge cooperatiu a les classes de llengua estrangera atès que és un mètode efectiu d'aprenentatge. Els arguments es presenten des de dues perspectives diferents: la primera està basada en l'estudi empíric d'un trio d‟estudiants treballant de forma cooperativa per aconseguir un objectiu comú. La segona és una compilació de les experiències de la professora durant el seu període de pràctiques en un institut. Aquesta última part està il·lustrada amb alguns exemples que emfatitzen que l'aprenentatge cooperatiu pot facilitar l'aprenentatge, promoure la socialització i incrementar l'autoestima dels estudiants
2010
373 - Ensenyament primari i secundari
Aprenentatge -- Treball en equip
Anglès -- Ensenyament
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Bachelor Thesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
MFP Rey.pdf 1.526 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters