Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/343

Portals espanyols : massa productes per a pocs clients?
Baró i Queralt, Jaume; Ontalba y Ruipérez, José Antonio
Universitat Oberta de Catalunya. Biblioteca
D'un temps ençà, amb diversos alts i baixos, sembla que en el nostre país es viu el que podríem anomenar febre dels portals. Aquest fet ha comportat que es posessin en marxa una gran quantitat d'aquestes plataformes a Internet sense cap mena de model clar i amb els objectius poc definits. En aquest article es proposa una evolució històrica dels portals, una anàlisi dels seus continguts i serveis i una proposta de model de negoci, així com l'esbós del possible futur.
De un tiempo a esta parte, con diversos altibajos, parece que en nuestro país se vive lo que podríamos llamar fiebre de los portales. Este hecho ha comportado que se pusiesen en marcha una gran cantidad de estas plataformas en Internet sin ningún tipo de modelo claro y con los objetivos poco definidos. En este artículo se propone una evolución histórica de los portales, un análisis de sus contenidos y servicios y una propuesta de modelo de negocio, así como el esbozo del posible futuro.
For some time now, with several ups and downs, it seems that our country is experiencing what could be called a 'fever of web portals'. This fact has involved the launching of a great number of these platforms on internet without any clear model and with poorly defined objectives. This article presents an historical evolution of web portals, an analysis of their contents and services and the proposal of a business model, as well as an outline of the possible future.
25-11-2010
Web portals -- Spain
Portals d'Internet -- Espanya
Portales de Internet -- España
Copyright © Biblioteca Virtual de la UOC, 2001
article
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem