To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/1664

Transnational study of roles/functions and associated ICT competencies for Higher Education teachers
Guasch Pascual, Teresa; Espasa Roca, Anna; Álvarez Valdivia, Ibis
Distance school and university education. EDUS; Universitat Oberta de Catalunya. eLearn Center
Aquest estudi forma part del projecte eLene-TLC1 Virtual Campus (2007-2008) recolzat pel programa eLearning de la Comissió Europea. L'objectiu d'aquest projecte és que els professors i els estudiants facin el millor ús possible de les TIC en l'educació superior, preparant als professors per als estudiants de la generació xarxa, permetent als estudiants a la transferència de coneixements i pràctiques de la vida quotidiana per al seu aprenentatge i estimular tant la integració plena de pràctiques innovadores d'ensenyament i d'aprenentatge possibilitades per un entorn tecnològic en constant evolució. Per tal de cobrir part d'aquest objectiu general, es va concebre un estudi per examinar les competències en TIC professors d'Educació Superior en entorns d'aprenentatge en línia.
Este estudio forma parte del proyecto eLene-TLC1 Virtual Campus (2007-2008) apoyado por el programa eLearning de la Comisión Europea. El objetivo de este proyecto es permitir que los profesores y los estudiantes hagan el mejor uso posible de las TIC en la educación superior, preparando a los profesores para los estudiantes de la generación red, permitiéndoles a los estudiantes la transferencia de conocimientos y prácticas de su vida cotidiana para su aprendizaje y estimular tanto a la integración plena de prácticas innovadoras de enseñanza y de aprendizaje posibilitadas por un entorno tecnológico en constante evolución. Con el fin de cubrir parte de este objetivo general, se concibió un estudio para examinar las competencias en TIC profesores de Educación Superior en entornos de aprendizaje en línea.
This study forms part of the eLene-TLC1 Virtual Campus project (2007-2008) supported by the European Commission's eLearning programme. The aim of this project is to enable teachers and students to make the best possible use of ICT in higher education, preparing teachers for the net generation of students, enabling students to transfer skills and practices from their daily life to their learning and encouraging both to fully integrate the innovative teaching and learning practices made possible by the constantly evolving technological environment. In order to meet part of this general objective, a study to examine Higher Education teachers' ICT competencies in online learning environments was devised.
2010-11-25
Teacher competencies
Teacher training
Higher education
Virtual environment
Competències del professorat
Formació del professorat
Ensenyament superior
Entorns virtuals
Competencias del profesorado
Formación del profesorado
Educación superior
Entornos virtuales
eLene-TLC1 Virtual Campus project (2007-2008)
eLene-TLC1 Virtual Campus project (2007-2008)
eLene-TLC1 Virtual Campus project (2007-2008)
Distance education -- Computer-assisted instruction
Universities and colleges -- Faculty
Ensenyament a distància -- Ensenyament assistit per ordinador
Professors universitaris -- Formació
Educación a distancia -- Enseñanza asistida por ordenador
Profesores universitarios -- Formación
Consulteu les condicions d'ús d'aquest document en el repositori original:http://hdl.handle.net/10609/1664
Research paper
European Commission eLearning programme
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters