To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/1663

Criteria for ICT-supported Higher Education Teachers Training
Guasch Pascual, Teresa; Álvarez Valdivia, Ibis; Espasa Roca, Anna
Distance school and university education. EDUS; Universitat Oberta de Catalunya. eLearn Center
Aquest document pretén recollir aportacions teòriques sobre les pràctiques pedagògiques que incorporen i promouen l'ús de les TIC per tal de definir els criteris per al disseny de la formació dels professors d'educació superior en les TIC.
Este documento pretende recoger aportaciones teóricas sobre las prácticas pedagógicas que incorporan y promueven el uso de las TIC con el fin de definir los criterios para el diseño de la formación de los profesores de educación superior en las TIC.
This document aims to gather theoretical contributions about teaching training practices that incorporate and promote the use of ICT in order to define criteria for the design of Higher Education Teachers Training with ICT.
2010-11-25
Teacher competencies
Teacher training
Higher education
Virtual environment
Competències del professorat
Formació del professorat
Ensenyament superior
Entorns virtuals
Competencias del profesorado
Formación del profesorado
Educación superior
Entornos virtuales
Elene-TT project
Elene-TT project
Elene-TT project
Ensenyament a distància -- Ensenyament assistit per ordinador
Professors universitaris -- Formació
Distance education -- Computer-assisted instruction
Universities and colleges -- Faculty
Educación a distancia -- Enseñanza asistida por ordenador
Profesores universitarios -- Formación
Consulteu les condicions d'ús d'aquest document en el repositori original:http://hdl.handle.net/10609/1663
Research paper
Universitat Oberta de Catalunya. Internet Interdisciplinary Institute (IN3)
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters