To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10230/692

Medición de las preferencias de los consumidores sobre el comportamiento socialmente responsable de las empresas
Fernández-Kranz, Daniel; Merino, Anna
Universitat Pompeu Fabra. Departament d'Economia i Empresa
-Labour, Public, Development and Health Economics
-responsabilidad social corporativa
-preferencias declaradas
-disponibilidad a pagar
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Working Paper
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Fernández-Kranz, Daniel; Rodríguez Planas, Núria; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica; Institut d'Anàlisi Econòmica
Rodellar Benedé, José; Alférez Baquero, Edwin Santiago; Acevedo, Andrea; Molina Borrás, Ángel; Merino, Anna
Merino, Anna; Puigví, Laura; Boldú, L.; Alférez Baquero, Edwin Santiago; Rodellar Benedé, José
 

Coordination

 

Supporters