Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/96632

Imaginarios visuales. Espacios de representación en la comunicación visual: el cartelismo en sus orígenes
Caro Álvarez, Paula
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Ugarte Calleja, Seber
23-11-2010
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Disseny gràfic
Cartellisme
Propaganda política
Publicitat
Segle XIX
Segle XX
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
114 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
TFC-CARO-2010.pdf 6.150 MB PDF

Mostra el registre complet del document