Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/9210

L' Aprenentatge basat en problemes a través de casos clínics simulats. Una proposta metodològica de disseny i avaluació docent
Faro i Basco, Montserrat; Isern, Olga; Sansalvador Comas, Carme; Casas Baroy, Joan Carles
Universitat de Vic. Escola Universitària de Ciències de la Salut
25-05-2005
61 - Medicina
Infermeria -- Ensenyament universitari -- Metodologia
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
36 p.
Documento de trabajo
Universitat de Vic
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
(Document_Recer ... _255nics_JCCasas_i_al).pdf 261.8 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Comella Cayuela, Agustí; Bayer, C.; López-Muñoz, R.; Casas Baroy, Joan Carles; Arumí Prat, Joan
Comella Cayuela, Agustí; Segura, R.; Marín, Francesc; Casas Baroy, Joan Carles; Javierre, C. F.; Garrido, E.
Comella Cayuela, Agustí; Segura, R.; Marín, Francesc; Casas Baroy, Joan Carles; Javierre, C. F.; Garrido, E.