Título:
|
El marketing experiencial en espais i botigues de Barcelona
|
Autor/a:
|
Juàrez Quiñones, Carolina
|
Otros autores:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Campmany Muñoz, Miquel |
Resum:
|
Des de la perspectiva del brand management, el present treball pretén demostrar que una incoherent aplicació del marketing experiencial en entorns espacials pot contribuir a malmetre la construcció de la marca. Per corroborar la hipòtesi, el treball consta d’una una part teòrica, on s’aborda des de la marca fins al marketing experiencial, i una part pràctica en què s’exposa l’anàlisi de cinc entorns espacials de la ciutat de Barcelona: Nespresso, IceBarcelona, Pans&Company, Sephora i Starbucks Coffee. |
Fecha de creación:
|
24-07-2008 |
Materias (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Materia(s):
|
Productes de marca Màrqueting |
Derechos:
|
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
Páginas:
|
95 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|