Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/9074

Pla de màrqueting per al llançament d'un nou producte en el mercat dels motors elèctrics per a bancs de proves
Palomar Clota, Xavier
Universitat de Vic. Escola Politècnica Superior. Enginyeria d'Organització Industrial; March Amengual, Jaume Miquel
10-07-2008
Productes nous -- Màrqueting
Motors elèctrics -- Màrqueting
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
memoria_definitiva.pdf 7.609 MB PDF

Mostra el registre complet del document