Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/87979

Longer-term impacts of mentoring, educational services, and incentives to learn: evidence from a randomized trial in the United States
Rodríguez Planas, Núria
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica; Institut d'Anàlisi Econòmica
30-09-2010
Orientació professional -- Models matemàtics
Orientació en l'ensenyament -- Models matemàtics
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat, la unitat i l’institut i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Documento de trabajo
Working papers; 821.10
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
82110.pdf 354.7 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem