Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/1074

China y la globalización del mercado automovilístico : efectos sobre las empresas catalanas de componentes
Sánchez del Barrio, Juan Carlos
Universitat Oberta de Catalunya
20-09-2010
Automobile Industry and Trade -- Catalonia
Trading companies -- Catalonia
Joint ventures -- Catalonia
Strategic Alliances (Business) -- Catalonia
Asia
Automòbils -- Indústria i comerç -- Catalunya
Empreses comercials -- Catalunya
Aliança d'empreses -- Catalunya
Aliances estratègiques (Empreses) -- Catalunya
Àsia
Automóviles -- Industria y comerció -- Cataluña
Empresas comerciales -- Cataluña
Alianza de empresas -- Cataluña
Alianzas estratégicas (Empresas) -- Cataluña
Asia
© 2008 Juan C. Sánchez-DelBarrioReservats tots els drets. Està prohibida la reproducció total o parcial d'aquesta obra per qualsevol mitjà oprocediment, compresos la impressió, la reprografia, el microfilm, el tractament informàtic o qualsevol altre sistema, així com la distribució d'exemplars mitjançant lloguer i préstec, sense l'autorització escrita de l'autor.
Bachelor thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Rozas Liras, Julio A.; Sánchez del Barrio, Juan Carlos; Messeguer Peypoch, Xavier; Rozas, Ricardo