Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/2762

Mil paraules valen més que una imatge
Ferret i Saiz, Laura
Universitat Oberta de Catalunya
Els alumnes de 2n de batxillerat tenen força problemes per analitzar les obres d'art, tot sovint no saben com organitzar el seu discurs. El present treball proposa una sèrie de pautes i d'exercicis per facilitar-los l'organització.
Los alumnos de 2º de bachillerato tienen bastantes problemas para analizar las obras de arte, a menudo no saben cómo organizar su discurso. El presente trabajo propone una serie de pautas y ejercicios para facilitarles la organización.
Students in their second year of high school have a lot of problems to analyze works of art, they often do not know how to organize their discourse. This paper proposes a set of guidelines and exercises to facilitate the organization.
16-09-2010
didàctica
art
llengua catalana
elaboració d'un text
didáctica
arte
lengua catalana
elaboración de un texto
didactics
art
catalan
writing
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem