A Study of Teacher Questioning Skills to Foster Student Participation in Classroom Tasks
Aulinas Nogué, Marta
Pallarés Monge, Oriol
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2010
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Anglès
Col·lecció: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: Treball final de grau
Matèria: Anglès ; Ensenyament



66 p, 1.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2011-04-04, darrera modificació el 2022-07-10



   Favorit i Compartir