dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Ugarte Calleja, Seber |
dc.contributor.author |
Fernández García, Noelia |
dc.date.accessioned |
2010-09-08T15:18:17Z |
dc.date.available |
2010-09-08T15:18:17Z |
dc.date.created |
2010 |
dc.date.issued |
2010-09-08T15:18:17Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/83184 |
dc.format.extent |
151 p. |
dc.format.extent |
3467924 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Màrqueting |
dc.subject.other |
Marques comercials |
dc.subject.other |
Emocions |
dc.subject.other |
Apple Computer, Inc. |
dc.title |
El diseño emocional. Apple, tecnología experiencial |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
Aquest treball investiga la importància i la coherència entre el disseny i el branding des del punt de vista del producte tecnològic. A partir d’una visió teòrica del disseny emocional i del branding emocional, s’analitza en profunditat la trajectòria i la imatge que projecta la marca Apple gràcies a disciplines com aquestes. La finalitat és conèixer quin paper juguen els sentits i les experiències, per assolir amb èxit l’amor d’una persona per un producte determinat. |