Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/83184

El diseño emocional. Apple, tecnología experiencial
Fernández García, Noelia
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Ugarte Calleja, Seber
Aquest treball investiga la importància i la coherència entre el disseny i el branding des del punt de vista del producte tecnològic. A partir d’una visió teòrica del disseny emocional i del branding emocional, s’analitza en profunditat la trajectòria i la imatge que projecta la marca Apple gràcies a disciplines com aquestes. La finalitat és conèixer quin paper juguen els sentits i les experiències, per assolir amb èxit l’amor d’una persona per un producte determinat.
08-09-2010
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Màrqueting
Marques comercials
Emocions
Apple Computer, Inc.
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
151 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-FERNANDEZ_GARCIA-2010.pdf 3.467 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem