To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/3291

Marketing i realitats del 22@ : Estudi del desenvolupament i implantació del Pla Especial d'Infrastructures del 22@ i aplicació de les seves teories a l'àmbit del Campus Universitari de Llevant
Gual Grau, Xavier
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori; Junyent Comas, Rosa; Villares Junyent, Míriam
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil
Àrees temàtiques de la UPC::Urbanisme::Projecte urbà
Àrees temàtiques de la UPC::Urbanisme::Planejament urbà
Àrees temàtiques de la UPC::Urbanisme::Ordenació del territori
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Aspectes econòmics
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Aspectes socials
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters