To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/3277
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | López Pita, Andrés |
dc.contributor | Dupont, Patrick |
dc.contributor | Bodin, Valérie |
dc.contributor.author | Negrell i Vila, Oriol |
dc.date | 2004 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/3277 |
dc.language.iso | fra |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Infraestructures i transport ferroviari |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports |
dc.title | Etude du comportament dynamique des trains pendulaires et conséquences sur l'élaboration de nouvelles règles de conditions de circulation |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |