To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/1108

L'atenció a la diversitat a primària : pla d'actuació per tal d'optimitzar-ne els recursos disponibles
Colls Pujol, Maria Dolors
Universitat Oberta de Catalunya
Al projecte que, com a psicopedagoga, pretenc portar a terme, tinc la intenció d'analitzar quins processos es segueixen per a identificar i valorar les necessitats educatives de l'alumnat i quina resposta es dóna en aquests moments als alumnes amb necessitats educatives especials.
En el proyecto que, como psicopedagoga, pretendo llevar a cabo, es mi intención analizar qué procesos se siguen para identificar y valorar las necesidades educativas del alumnado y qué respuesta se está dando en estos momentos a los alumnos con necesidades educativas especiales.
In the project that I will carry out as a psycho-pedagogue, my intention is to analyze the processes being followed to identify and assess the educational needs of students, and the solutions being given today to those students with special educational needs.
2010-06-10
Special Education
Primary Education
Psychopedagogy
Educació especial
Ensenyament primari
Psicopedagogia
Educación especial
Enseñanza primaria
Psicopedagogía
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/
Bachelor thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters