Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/1101

Les Tecnologies de la Informació i la Comunicació : criteris psicopedagògics per al desenvolupament curricular
Ardid Amorós, Montserrat
Universitat Oberta de Catalunya; Arbós Bertrán, Albert
-Curricula (Education)
-Psychopedagogy
-Information Technology
-Currículums (Ensenyament)
-Psicopedagogia
-Tecnologia de la informació
-Currículos (Educación)
-Psicopedagogía
-Tecnología de la información
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem