Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/1085

Aproximació al canvi conceptual dels docents respecte a l'ensenyament estratègic de la lectura, a partir d'un curs de formació : una experiència al Cicle mitjà d'Educació Primària
Pérez Zafón, Mª Victoria
Universitat Oberta de Catalunya; Badia Garganté, Toni
-Educational Assessment
-Education
-Primary Education
-Psychopedagogy
-Assessorament educatiu
-Ensenyament
-Ensenyament primari
-Psicopedagogia
-Asesoramiento educativo
-Enseñanza
-Enseñanza primaria
-Psicopedagogía
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem