Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/4529

Implantacio d’un nou pla d’estudis d’electricitat industrial i automatismes a un centre de formació professional a Conakry mitjançant el desenvolupament de nous laboratoris i la formació de professors i personal tècnic
Benguria Serrat, Iñaki; Urtiaga Gamboa, Gorka
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Elèctrica; Gomis Bellmunt, Oriol
La present memòria explica la feina realitzada per dos alumnes de l’ETSEIB-UPC en un centre de formació professional a Conakry (capital de Guinea). Aquesta feina es va dur a terme entre octubre del 2006 i juliol del 2007 en un centre que pertany a La Salle. La feina dels projectistes continua el treball realitzat per quatre estudiants de l’ETSEIB-UPC que hi van treballar amb anterioritat. La idea de fer aquest projecte a Conakry sorgeix de l’ONGD ETNIA que té com a objectiu fomentar l’ensenyament tècnic a l’Àfrica. És aquesta organització qui es posa en contacte amb La Salle i amb el Departament d’Enginyeria Elèctrica i el CITCEA-UPC, demanant-ne la seva col·laboració. La feina dels autors es va centrar en l’especialitat d’electricitat industrial impartida al centre i va consistir en la preparació de diferent material didàctic, en la formació d’alguns professors i en la preparació de cursos per a empreses. Una de les tasques més importants va ser la confecció de diverses plataformes didàctiques amb les seves corresponents pràctiques. Aquestes pràctiques a part de ser les que s’inclouen al nou pla d’estudis es feien servir per a la formació dels professors. Es poden dividir en tres grans grups: lògica cablejada, autòmats industrials i variadors de freqüència. L’especialitat d’electricitat industrial feia anys que existia al centre, però se l’ha volgut dotar de nou material i continguts així com donar-li un altre enfoc per a actualitzar els continguts de l’assignatura. Aquesta memòria presenta la feina realitzada separant-la en dues parts. Una part que es podria qualificar com a social on s’inclou informació de la situació actual del país, del funcionament del centre, de l’abast i objectius del projecte, del funcionament de les classes impartides...etc i una altra part on es tracta la part més purament tècnica de la feina, on s’expliquen les plataformes que s’han fet.
Departament d'Enginyeria Elèctrica
Vocational training
Technology
Formació profesional
Tecnologia
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a