To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/724

Usabilitat dels gestors de contingutscom a espai per a la relació-comunicació professor alumne dins la web d'un centre de secundària
Sanz Villaluenga, Josep Antoni
Universitat Oberta de Catalunya
Aquest treball fa una incursió en els Gestors de Continguts del mercat especialitzats en entorns educatius i es divideix en dues parts: En la primera es fa una comparativa entre els gestors de continguts Moodle, Atutor i Aula Wiki a través de la seva Avaluació Heurística basada en els principis de Jakob Nielsen.En la segona part, a partir del gestor de continguts que ha obtingut millor puntuació en la Avaluació Heurística, es realitza un Test d'Usuaris amb professors d'ensenyament secundari de diverses Àrees.
Este trabajo hace una incursión en los Gestores de Contenidos del mercado especializados en entornos educativos y se divide en dos partes: En la primera se hace una comparativa entre los gestores de contenidos Moodle, Atutor y Aula Wiki a través de su Evaluación Heurística basada en los principios de Jakob Nielsen.En la segunda parte, a partir del gestor de contenidos que ha obtenido mejor puntuación en la Evaluación Heurística, se realiza un Test de Usuarios con profesores de enseñanza secundaria de diversas Áreas.
This study makes a foray into market Content Management Systems specialized in educational environments and is divided into two parts:In the first, a comparison is made between the Moodle, Atutor and Classroom Wiki content management systems through their Heuristic Evaluation based on the principles of Jakob Nielson.In the second part, using the management system that obtained the highest score in the Heuristic Evaluation, a User Test was carried out with high school teachers in various fields.
2010-06-10
Web sites -- Design
Web site development
CMS
Pàgines web -- Disseny
Pàgines web -- Desenvolupament
CMS
Páginas Web -- Diseño
Páginas Web -- Desarrollo
CMS
Consulteu les condicions d'ús d'aquest document en el repositori original:http://hdl.handle.net/10609/724
Bachelor thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters