To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/1222

El Cercle de l'Anell : anàlisi del consum d'un producte cultural segons el model del Circuit de la Cultura : tolkiendili i ringers. El cas de l'Smial de Lórien.
Deumal López, Glòria
Universitat Oberta de Catalunya; Sampietro Sánchez, Hernán Maria
-Culture
-J.R.R. Tolkien
-Consumers
-Cultura
-J.R.R. Tolkien
-Consumidors
-Cultura
-J.R.R. Tolkien
-Consumidores
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters