To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/1137

Intel·ligència emocional : una aproximació crítica
Pontí Roca, Francesc
Universitat Oberta de Catalunya
L'objectiu d'aquest treball és intentar reflexionar sobre tots aquests interrogants i redefinir el concepte d'intel·ligència al començament del segle XXI, analitzant alhora l'impacte real que la IE ha tingut i té en el món de l'empresa espanyola. En conjunt, el treball proposa una relectura del fenomen de la intel·ligència humana i recull tant les opinions de més relleu dels autors més significatius com dades empíriques que ajuden a comprendre de manera pràctica si realment hi ha hagut, o s'està produint, una autèntica mutació social en la comprensió de la intel·ligència.
El objetivo de este trabajo es intentar reflexionar sobre todos estos interrogantes y redefinir el concepto de inteligencia a principios del siglo XXI, analizando al mismo tiempo el impacto real que la IE ha tenido y tiene en el mundo de la empresa española. En conjunto, el trabajo propone una relectura del fenómeno de la inteligencia humana y recoge tanto las opiniones de más relieve de los autores más significativos como datos empíricos que ayudan a comprender de modo práctico si realmente ha habido, o está produciéndose, una auténtica mutación social en la comprensión de la inteligencia.
The main aim of this study is to try to consider these queries and criticisms and redefine the concept of intelligence in the 21st century, at the same time analyzing the real impact that EI has had on the Spanish working world. In conjunction with this, the study proposes a re-reading of the phenomenon of human intelligence and gathers opinions of the most significant writers as well as empirical data which help to understand in a practical sense, if there really has been, or will be real social change in the understanding of intelligence.
2010-06-10
Intelligence
Business Firms
Intel·ligència
Empreses
Inteligencia
Empresas
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Bachelor thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters