Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/3691

Pla de Marketing per a una empresa fabricant de morters especials
Mestres Martín de los Santos, Jaume
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Valls Planells, Javier
El projecte consisteix en el desenvolupament d’un Pla de Marketing per a una empresa quefabrica i comercialitza morters especials, que té un volum de facturació de dotze milions d’Euros.L’empresa, anomenada Morters del Mar, fundada l’any 1.970, és coneguda en el mercat com una de les primeres marques que van introduir els morters especials en el mercat Espanyol.El fundador i propietari de Morters del Mar és el màxim responsable de la gestió diària de lacompanyia. Els primers productes es van desenvolupar amb la compra de la tecnologia deproducte a una empresa estrangera, fet que va permetre arrencar el negoci amb una base de tecnologia tant de producte com de les seves aplicacions. L’any 1.989, buscant un creixement del negoci, es va ampliar la gamma de productes amb el morters de reparació, aquest cop amb tecnologia pròpia.El Pla de Marketing inclou una breu descripció de l’empresa, dels seus productes i de lesaplicacions d’aquestos. S’estableix com a objectiu del Projecte concretar les accions per fer créixer l’empresa. Per arribar a aquestes accions, es fa l’anàlisi de la situació actual a partir de la informació interna i de la informació externa en els apartats de: producte, preu, distribució i publicitat. Amb aquestes dades se sintetitza la situació en l’anàlisi Dafo que dóna lloc als objectius qualitatius i quantitatius del Pla de Marketing i a unes accions que es concretaran en una proposta d’expansió geogràfica i de la gamma de productes. El pla, té un abast de tres anys i es limita al mercat domèstic (Espanya).Com a resultat de l’anàlisi s’estableixen les previsions de vendes anuals per el període fixat,un programa d’accions a emprendre i es fa una estimació dels resultats a obtenir. Es comprova que la capacitat sobrera de les plantes de producció és suficient. Aquestes accions comercials i de marketing es plantegen com un projecte d’inversió i es calcula la seva rendibilitat.
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem