Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/5401

La figura de l’esportista com a reclam publicitari
Alba de la Fuente, Sònia Cristina de,
Centre d'Estudis Olímpics
Aquest treball es va realitzar per a l’assignatura Campus “Olimpisme, Esport i Societat” durant el curs 1996-97 amb l’objectiu d’obrir una pauta de reflexió des d’un punt de vista sociològic el sistema publicitari que afecta el món de l’esport, sense oblidar la presència dels factors publicitaris i de patrocini que hi conflueixen.
Este trabajo se realizó para la Asignatura de Campus “Olimpisme, Esport i Societat” durante el curso 1996/97 con el objetivo de abrir una pauta de reflexión desde un punto de vista sociológico del sistema publicitario que afecta al mundo del deporte, sin olvidar la presencia de los factores publicitarios y de patrocinio que confluyen en ella.
This document was undertaken for the Campus Subjet “Olimpisme, Esport i Societat” in year 1996/97 with the purpose of opening a reflection guideline from a sociological point of view of those advertising means that affects the sport world, without forgetting the presence of the advertising factors and sponsorship which converge in it.
1997
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports
Publicitat -- Esports
Esports -- Aspectes sociològics
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el centre i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
21 p.
Documento de trabajo
Centre d'Estudis Olímpics
Olimpisme i Esport: working papers del CEO-UAB;63
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
WP063_cat.pdf 80.05 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem