Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/5204

La publicidad que atenta sobre la dignidad de la persona: la publicidad sexista
Borrás Gracia, Sofía
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Santana, Eva 1972-
10-03-2008
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Publicitat
Sexisme
Creativitat
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
94 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
TFC-BORRAS-2008.pdf 852.0 KB PDF

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a