dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Tudela i Gibert, Jordi |
dc.contributor.author |
Iñigo Moyano, Débora Luján |
dc.date.accessioned |
2008-03-07T13:25:23Z |
dc.date.available |
2008-03-07T13:25:23Z |
dc.date.created |
2008 |
dc.date.issued |
2008-03-07T13:25:23Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/5198 |
dc.format.extent |
81 p. |
dc.format.extent |
399184 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Ètica empresarial |
dc.subject.other |
Responsabilitat social de l'empresa |
dc.title |
La gestión de la reputación corporativa: un valor diferencial para la empresa |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
El present treball tracta sobre la reputació corporativa i la gestió en sí mateixa. Es proposa un nou model de gestió de la reputació, prenent com a base el model creat per Justo Villafañe, en relació als paràmetres reputacionals determinats per el MERCO (Monitor Espanyol de Reputació Corporativa).
El model de gestió de reputació que es presenta, profunditza en la gestió de dos dels paràmetres de la reputació corporativa: en la responsabilitat social corporativa i en la qualitat de vida laboral. |