dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia |
dc.contributor |
Amado Luz, Laura |
dc.contributor.author |
Anfruns Nomen, Ares |
dc.date.accessioned |
2008-03-05T11:17:38Z |
dc.date.available |
2008-03-05T11:17:38Z |
dc.date.created |
2007 |
dc.date.issued |
2008-03-05T11:17:38Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/5180 |
dc.format.extent |
59 p. |
dc.format.extent |
295488 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Trastorns per dèficit d'atenció en els infants |
dc.subject.other |
Hiperactivitat infantil |
dc.title |
Intervención grupal en niños con trastorno por déficit de atención con hiperactividad desde un enfoque cognitivo-conductual |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
159.9 - Psicologia |
dc.description.abstract |
El treball és una revisió d’un trastorn infantil molt important avui en dia anomenat Trastorn per Dèficit d’Atenció e Hiperactivitat (TDAH). Poc a poc i a mesura que profunditzes en les seves pàgines, es responen les més rellevants qüestions que avui es plantegen sobre aquest tema els pares i els professors dels nens hiperactius.
El treball ofereix una clara visió de conjunt d’un trastorn que ho és tot menys simple. A qui ho pateix, o als qui conviuen amb nens hiperactius provoca un gran malestar i un deteriorament significatiu en l’àmbit familiar, escolar i/o personal.
Ens interessa destacar que hem d’ajudar a aquests nens a entrar a l’edat adulta amb la millor educació possible, havent adquirit habilitats útils per la vida, unes bones relacions familiars i confiant en sí mateixos.
En síntesis, aquest treball és un intent d’oferir a les families i als terapeutes que es troben davant la meta de tractar a aquests nens unes nocions bàsiques sobre el trastorn així com programes de tractament que incorporen les tècniques d’intervenció que han demostrat major eficacia. |