dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials |
dc.contributor |
Guillén Martínez, Francisco J. |
dc.contributor.author |
Pérez Ruz, Jordi |
dc.date.accessioned |
2008-03-04T16:54:52Z |
dc.date.available |
2008-03-04T16:54:52Z |
dc.date.created |
2007 |
dc.date.issued |
2008-03-04T16:54:52Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/5176 |
dc.format.extent |
51 p. |
dc.format.extent |
247703 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
eng |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Màrqueting |
dc.subject.other |
Publicitat de boca en boca |
dc.subject.other |
Comunicació en màrqueting |
dc.title |
New technologies in marketing: the special case of Buzz Marketing |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
Cada dia és més difícil convèncer al consumidor de que compri els productes d’una determinada empresa o contracti els seus serveis simplement amb la publicitat convencional. Això ha provocat l’aparició de noves tècniques per publicitar i arribar de manera mes eficient al públic objectiu.
Buzz Marketing és un nou terme provinent de l’anglès i la seva traducció vindria a ser “marketing mitjançant el rumor o de tafaneria”. Hi ha noms similars com el Boca-Orella o la predicació. |