Título:
|
New technologies in marketing: the special case of Buzz Marketing
|
Autor/a:
|
Pérez Ruz, Jordi
|
Otros autores:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials; Guillén Martínez, Francisco J. |
Resum:
|
Cada dia és més difícil convèncer al consumidor de que compri els productes d’una determinada empresa o contracti els seus serveis simplement amb la publicitat convencional. Això ha provocat l’aparició de noves tècniques per publicitar i arribar de manera mes eficient al públic objectiu.
Buzz Marketing és un nou terme provinent de l’anglès i la seva traducció vindria a ser “marketing mitjançant el rumor o de tafaneria”. Hi ha noms similars com el Boca-Orella o la predicació. |
Fecha de creación:
|
04-03-2008 |
Materias (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Materia(s):
|
Màrqueting Publicitat de boca en boca Comunicació en màrqueting |
Derechos:
|
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
Páginas:
|
51 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|