Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/50780

Indicadors de sostenibilitat i percepció social del Camí de Cavalls a Menorca
Minorca (Grup de recerca); Arjona Ruiz, Cristina; Palau Rof, Laura; Vallès Casas, Maria; Caldés i Viñals, Mireia; Roca Martí, Montserrat; Torres González, Sandra; Escuder Bonilla, Sangara; Tibau Alberdi, Xavier Andoni
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències; Rieradevall, Joan; Carreras, David; Boada, Martí, 1949-; Garcia i Orellana, Jordi; Garcia Solsona, Ester
S’efectuarà una avaluació global de l’estat ambiental del camí a partir dels indicadors. A més a més, es crearà un SIG que permeti la representació gràfica dels resultats dels indicadors i de la seva avaluació. Es realitzarà una aproximació social al Camí de Cavalls que engloba la percepció dels actors de la societat menorquina rellevants en la seva gestió, així com el tipus d’usuari del camí. A partir d’aquí, s’elaboraran uns productes de comunicació: a nivell divulgatiu, es realitzarà una monografia sobre el sistema d’indicadors ambientals del Camí de Cavalls. A nivell científic, s’aportaran una sèrie d’indicadors que podran ser emprats per a qualsevol camí litoral del món.
Nota: Aquest document conté originàriament altre material i/o programari només consultable a la Biblioteca de Ciència i Tecnologia.
02-2010
504 - Ciències del medi ambient
Indicadors ambientals -- Metodologia
Camins -- Menorca (Balears)
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format Descripció
PFC_Minorca_Part01.pdf 9.606 MB PDF Projecte Part 1
PFC_Minorca_Part02.pdf 5.735 MB PDF Projecte Part 2

Mostra el registre complet del document