Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/4992

Polisèmia i públic olímpic : lliçons de màrqueting esportiu
Chalip, Laurence Hilmond, 1951-
Centre d'Estudis Olímpics
Ponència presentada al seminari de la Càtedra Internacional d'Olimpisme l'any 2000. Els temes principals del seminari inclouen les referències a la multiplicitat de discursos, la fixació de gèneres i la superposició de símbols que són possibles en el context olímpic.
Ponencia presentada en el seminario de la Cátedra Internacional de Olimpismo en 2000. Los temas principales del seminario incluyen las referencias a la multiplicidad de discursos, fijación de géneros y superposición de símbolos que son posibles en el contexto Olímpico.
Paper presented at the 2000 seminar of the International Chair in Olympism. Key topics of the seminar included references to the multiple narratives, embedded genres and layered symbols that are possible in an Olympic context.
2000
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports
Jocs Olímpics -- Aspectes econòmics
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el centre i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
8 p.
Documento de trabajo
Centre d'Estudis Olímpics, UAB
Olimpisme i esport: working papers del CEO-UAB;97
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
WP097_cat.pdf 38.11 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

 

Coordinación

 

Patrocinio