Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/4986

Polysemy and Olympic audiences: lessons for sport marketing
Chalip, Laurence Hilmond, 1951-
Centre d'Estudis Olímpics
2000
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports
Jocs Olímpics -- Aspectes econòmics
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el centre i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
8 p.
Documento de trabajo
Centre d'Estudis Olímpics, UAB
Olimpisme i esport: working papers del CEO-UAB;97
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
WP097_eng.pdf 37.02 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem