To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/11465
Title: | Contribución del "e-Diario compartido", como experiencia pedagógica, para el desarrollo de las competencias transversales de pensamiento crítico-reflexivo y aprendizaje autónomo, en el Prácticum de la especialidad de maestros de Educación Física. |
---|---|
Author: | Reguant Álvarez, Mercedes |
Other authors: | Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació; Sans Martín, Antoni; Echeverría Samanes, Benito; Universitat de Barcelona |
Abstract: | |
Abstract: | |
Publication date: | 2010-05-04 |
Subject(s): | -Investigació -Autoaprenentatge -Educació superior -Tecnologia de la informació -Educació física -Mètodes educatius -Research -Self-culture -Higher education -Information technology -Physical education and training -Educational methods |
Rights: | cc-by-nc-nd, (c) Reguant, 2007
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/ |
Document type: | Working Paper |
Share: |