Title:
|
Cincuenta ideas para sorprender desde la biblioteca pública
|
Author:
|
Fenoll Clarabuch, Carme; Llueca, Ciro
|
Other authors:
|
Universitat de Barcelona |
Abstract:
|
Podeu consultar la versió en català a http://hdl.handle.net/2445/8950 |
Abstract:
|
The offer of new products and services is the main way to enhance the image of public libraries in public opinion and to attract the media attention that they deserve. Presented here for professional consideration and comment are fifty surprising, simple and realistic ideas that can be carried out by public libraries, with the aim of reaching unknown user groups and of maintaining the fidelity of current users. |
Abstract:
|
Oferir nous productes i serveis, en el fons i en la forma, és la via principal per reforçar el protagonisme de les biblioteques públiques en l'opinió ciutadana i per aconseguir la presència mediàtica que es mereixen. Es presenten a debat professional cinquanta idees sorprenents, senzilles però reals, que es poden dur a terme des de les biblioteques públiques amb la finalitat d'arribar a públics inèdits i de fidelitzar-ne els actuals. |
Abstract:
|
Ofrecer nuevos productos y servicios, en el fondo y en la forma, es la vía principal para reforzar el protagonismo de las bibliotecas públicas en la opinión ciudadana y para conseguir la presencia mediática que se merecen. Se presentan a debate profesional cincuenta ideas sorprendentes, sencillas pero reales, que se pueden llevar a cabo desde las bibliotecas públicas con la finalidad de llegar a públicos inéditos y fidelizar a los actuales. |
Subject(s):
|
-Serveis bibliotecaris -Màrqueting -Biblioteques públiques -Library services -Marketing -Public libraries |
Rights:
|
cc-by-nc-nd, (c) Fenoll et al., 2006
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca |
Document type:
|
Article Article - Published version |
Published by:
|
Universitat de Barcelona. Facultat de Biblioteconomia i Documentació
|
Share:
|
|