Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/48145

La evolución de la publicidad en el siglo XX: ¿El paso de una publicidad racional a una publicidad emotiva?
Freire Sánchez, Alfonso
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Santana López, Eva
20-04-2010
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Publicitat
Emocions
Consumidor
Imatge de marca
Creativitat
Segle XX
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
80 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-FREIRE-2010.pdf 2.670 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem