Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/48144

Relación entre la inteligencia emocional y la percepción de spots de televisión
Gálvez García, Anna
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Campmany Muñoz, Miquel
20-04-2010
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Intel·ligència emocional
Publicitat
Televisió
Emocions
Consumidors
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
70, 45 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Descripción
TFC-GALVEZ-2010.pdf 1.251 MB PDF TFC
TFC-GALVEZ-2010-Annexos.pdf 2.228 MB PDF Annexos

Mostrar el registro completo del ítem