dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Ugarte Calleja, Seber |
dc.contributor.author |
Comadrán de Frutos, Yvonne |
dc.date.accessioned |
2010-04-19T11:49:25Z |
dc.date.available |
2010-04-19T11:49:25Z |
dc.date.created |
2010 |
dc.date.issued |
2010-04-19T11:49:25Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/48136 |
dc.format.extent |
114 p. |
dc.format.extent |
20641022 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Disseny gràfic |
dc.subject.other |
Periodisme |
dc.subject.other |
Moda |
dc.subject.other |
Brodovitch, Alexey, 1898-1971 |
dc.title |
La influencia de Alexey Brodovitch como art director en los editoriales de moda |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
El present treball analitza la història de la comunicació visual fins els nostres dies i
l’aparició i importància del disseny gràfic i la direcció d’art en el mon al voltant del
periodisme de moda. L’objectiu és esbrinar cóm ha arribat a influir el disseny en els
editorials de moda y per això és realitza un estudi del Art Director Alexey Brodovitch y el seu treball per a la revista Harper’s Bazaar. |