Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/4813

A Retail benchmarking approach to eficient two-way access pricing
Jeon, Doh-Shin; Hurkens, Sjaak
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica; Institut d'Anàlisi Econòmica
12-12-2007
Competència econòmica
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat, la unitat i l’institut i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Documento de trabajo
Working papers; 717.07
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
71707.pdf 301.5 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

 

Coordinación

 

Patrocinio