Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2099.1/9000
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Mecànica |
---|---|
dc.contributor | Martín Batlle, Mateo |
dc.contributor.author | Grèbol I Nogueres, Xavier |
dc.date | 2009-11 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/9000 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports |
dc.subject | Traffic safety |
dc.subject | Urban transportation--Environmental aspects |
dc.subject | Seguretat viària |
dc.subject | Transport urbà -- Aspectes ambientals |
dc.title | Banda rugosa activable segons la velocitat |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |