Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/8960

Estudi del CRM com a eina per a la diferenciació i la creació dual de valor
Murcia Comas, Rosa
Solans Filella, Anna
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
Customer relations Management
Industrial marketing
CRM (Programes d'ordinador)
Màrqueting industrial
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Anglada Galan, Axel; Blasco Romeu, Fernando; Lacayo Vidal, Alex; Murcia Comas, Rosa; Piqué Miserachs, Marc; Raventós Ramon, Eva; Amante García, Beatriz; Fradera Tejedor, Neus