Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/47985

Yakimbo
Álvarez Fernández, Rubén; Gili Horna, Laura; Miravete Solaz, Núria; Moro Fernández, Laura; Ródenas Rubio, María José
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca; Eguíluz Guerricabeitia, Ricard; Ramírez Vilchez, Aniceto
Treball de recerca realitzat per alumnes d'ensenyament secundari i guardonat amb un Premi CIRIT per fomentar l'esperit científic del Jovent l'any 2009. Aquest treball és una creació d’un projecte empresarial, és a dir, una planificació estratègica que té per objectiu analitzar la viabilitat, examinar els objectius i descobrir els inconvenients del mateix. Aquest projecte final està enfocat al turisme i consisteix en crear una agència de viatges. S’ha decidit crear una agència de viatges de baix cost destinada principalment als joves, ja que aquest sector de població busca una manera de viatjar econòmica que combini diversió i cultura. El treball es basa en la recerca i aplicació de la informació sobre la idea inicial. En primer lloc, per tal de realitzar-lo s’ha fet un projecte d’empresa, un estudi de mercat i de l’entorn amb les seves corresponents enquestes i un pla de marketing. En segon lloc, s’ha realitzat una definició del mercat i la comunicació, una determinació dels preus i organització de les vendes així com una identificació i organització de l’empresa i els seus productes. Per últim, s’ha fet un estudi econòmic i financer del projecte i, les conclusions extretes d’aquest, diuen que el nostre projecte serà viable i tindrà un èxit tècnic.
Research project carried out by a pupil of secondary education and rewarded with a Prize CIRIT to foster the scientific spirit of the Youth in year 2009. This work is a creation of a entrepreneurial project, a strategic planning that it has as a purpose to analyze the feasibility, to examine the objectives and to discover the inconveniences. This project is focused to the tourism and consists on creating a travel agency. It has been decided to create a travel agency of low cost, destined especially to the youngsters since this sector of population searches a way to travel economical that combines entertainment and culture. The work bases itself on the research and application of the information about the initial idea. In first place, in order to carry it out a project of company has been made, a study of market and of the environment with its ir corresponding surveys and a plan of marketing. In second place, a definition of the market and the communication, a determination of the prices and organization of the sales as well as an identification and organization of the company and its products have been carried out. Finally, an economical and financial study of the project has been made and, the extracted conclusions of this, say that our project will be viable and it have a technical success.
2010-04-07
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Agències de viatges
Empreses -- Creació
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
71 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Els ajuts de l'AGAUR;2009PJ00327
         

Full text files in this document

Files Size Format
PJ_20090032701.pdf 738.1 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters