Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/1978

Visualització en temps real de múltiples llums amb la tècnica de Lightcuts
González Noguer, Guillem
Patow, Gustavo; Universitat de Girona. Escola Politècnica Superior
Un bon sistema d’il.luminació juga un paper molt important per tal que els videojocs siguin realistes i atractius per a l’usuari. El projecte intenta optimitzar el sistema d’il.luminació de manera que la càrrega que representa per al sistema sigui inferior, sense haver de renunciar a la qualitat que tindríem sense fer servir aquest sistema. Amb dos objectius molt concrets: entendre i implementar l’algoritme de lightcuts i aconseguir una optimització en una escena utilitzant aquest algoritme
Videojocs -- Disseny
Il·luminació escènica -- Simulació per ordinador
Animació per ordinador
Stage lighting -- Computer simulation
Video games -- Design
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Mostrar el registro completo del ítem