Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/4299

La orientación al mercado, la orientación empresarial, la capacidad de innovación y los resultados en Pymes de reciente creación
Gómez Villanueva, Jorge E.
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa; Llonch Andreu, Joan
31-08-2007
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Màrqueting
Empreses petites i mitjanes
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Treball_Recerca_JE_Gomez_Villanueva.pdf 386.1 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem