Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/1731

El Fenomen del greenwashing : avaluació de l’impacte a l’Estat Espanyol
Ciutat Vendrell, Genís; Hallama, Moritz; Montlló Ribes, Marc; Rofas Tudela, Sergi
Universitat de Girona. Facultat de Ciències
Estudi del fenomen del “greenwashing” que es dóna quan una empresa distorsiona i manipula intencionadament mitjançant l’amplificació selectiva d’informació positiva la seva imatge. Es fa una avaluació de la seva existència, la importància i l’efecte sobre els consumidors. Concretament l’estudi es centra en la publicitat escrita de set grans empreses
20-11-2009
Imatge corporativa
Publicitat enganyosa
Deceptive adversiting
Corporate image
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Mostrar el registro completo del ítem