Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/42303

Mecca-Cola: marca comercial y propaganda política
Carazo de la Prida, Silvia
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Puig, Quim
19-11-2009
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Marques comercials
Propaganda política
Begudes carbòniques
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
88 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-CARAZO-2009.pdf 1.718 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem