Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/42300

Proceso de aprobación de la Ley de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
Pérez Fernández, Carles
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Rocha Scarpetta, Joan Andreu; Sanmartín, Julian
Aquest treball descriu i s’analitza el procés d’aprovació de la Llei de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, així com la seva impulsació i la posada en funcionament de tal legislació. Després de fer un repàs al context pel qual sorgeix la llei, es fa un anàlisi de les controvèrsies que ha generat, al voltant de l’independència política que busca, amb menys o més èxit l’ens que engloba els mitjans de comunicació públics de Catalunya.
2009-11-19
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
76 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFC-CPEREZ-2009(2).pdf 647.4 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters