Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/42300

Proceso de aprobación de la Ley de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
Pérez Fernández, Carles
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Rocha Scarpetta, Joan Andreu; Sanmartín, Julian
Aquest treball descriu i s’analitza el procés d’aprovació de la Llei de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, així com la seva impulsació i la posada en funcionament de tal legislació. Després de fer un repàs al context pel qual sorgeix la llei, es fa un anàlisi de les controvèrsies que ha generat, al voltant de l’independència política que busca, amb menys o més èxit l’ens que engloba els mitjans de comunicació públics de Catalunya.
19-11-2009
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
76 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-CPEREZ-2009(2).pdf 647.4 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem